FLASHCHOBA

A játékot két fő játszhatja

A játék megkezdése előtt vegyük ki a négy darab STOP kártyát a csomagból, mivel ebben a változatban nem lesz rá szükség. Keverjük meg a paklit, és hátlappal felfelé rakjuk le az asztal közepére. A kezdő játékos húzzon egy kártyát, de úgy hogy ne mutassa meg az ellenfélnek. (Ha akarja jegyezze meg és rakja le maga elé hátlappal felfele, vagy rakja úgy, hogy csak ő lássa). Az ellenfélnek 10 kérdése van, hogy kitalálja, hogy pontosan mi van a kártyán. A válaszoló játékos a kezén számolja, hogy hány kérdésnél tart a kérdező. Ha tíz kérdésből (vagy kevesebből) kitalálja, akkor megkapja a kártyát. Ha nem találta ki (legkésőbb a 10. kérdés után, kell kimondania a tippet), akkor a kártya bekerül a pakli aljára.

Játék elején a játékosok megegyeznek, hogy mennyi ideig játszanak (vagy hány lapot próbálhatnak). A játékot az nyeri, akinek több kártyája van.

(A fenti játékvariáns ötlete Mórictól, a Ginkó Ház egyik tanulójától származik)