SZÜLŐK

„Úgy látjuk, jól érzi magát, lelkesen mesél a napjáról. Tavalyi „normál” sulijához képest egyáltalán nincs kikészülve mikor elhozom. Mostanában már gyerekekkel való kapcsolatáról, történésekről is mesél. Sosem volt igazából barátja, és lehet, hogy a Ginkósok közül valaki az lehet.”

„Az iskolával kapcsolatos stressz lement rólunk. A tavalyi év megterhelő volt neki is és nekünk is. Vajon milyen atrocitás érte a suliban, megint milyen probléma lépett fel, meddig bírják a tanárok, osztálytársak, meddig bírja ő a feszült helyzetet, folyton magyarázkodni, szülőtársak negatív hozzáállásával foglalkozni stb.”

„Jó, hogy sok az egyéni odafigyelés, és az is, hogy a tanárok és szülők tudnak beszélni egymással. Köszönjük a mérhetetlen türelmet és odaadást.”

„Eddig ez a legnyugodtabb környezet, ahova jártunk. Végre látjuk, hogy feladatokat old meg, hajlandó szabályok szerint dolgozni.”

„Köszönjük a bizalmatokat, a türelmeteket, kitartásotokat, odaadó kedvességeteket és a pozitív jövőképet, amit adtok nekünk!

„Köszönjük nektek, hogy a Ginkóba járhattunk és rehabilitáltátok a kislányunkat.”

„… anno nagyon ki kellett venni a normál suliból, de pár év különutas megoldás után teljesen jól visszaintegrálható lett, főleg ha a suli az átlagosnál kissé rugalmasabb.”

„Az átmenetben segítség volt, hogy a Ginkóban megismert rendszer szerint szerveződik a tér és az idő az osztályban (EGYMI), nem kellett nagyon mást megszoknia és az évnyitóra Eszter is elkísérte, ez extra megerősítés volt.”

GYEREKEK

„Eszter nagyon jól játssza el a dolgokat, úgy játszik velünk társast, hogy eljátssza mi történik a játékban, így sokkal izgalmasabb.”

„Zsófi nagyon jókat olvas velem, elvisz engem kalandokra és kirándulni. Sok érdekes dolgot tanulok tőle (pl. … verseket). Sok olyan kísérletet csináltunk vele, ami nagyon tetszett, a ”nálam van a játék”-ot is. Ő találta ki, és ezt különösen szeretem. A legjobb benne, hogy érzi, ha kedves próbálok lenne, és megjutalmaz érte.”

„Annát nagyon szeretem, mert sokat vagyunk együtt, és nagyon kedves türelmes. Megengedi, hogy ne csináljak meg egy feladatot. Olyan kedves, hogy megengedte, hogy eljöjjek vele hegyezőt venni, és a vizsgámra is eljön. Nyárra üzenem, hogy találkozzunk, és ne szenvedjen semmilyen balesetet!”

„Ritáról azt gondolom, hogy fű de jó vele lenni, mert mindig meghallgatja a segítségem, hogyha kell. Az a legjobb tulajdonsága, hogy minden félelmet boldogsággá tesz, minden apró pici félelmet meg tud oldani, például a sötétet. Valahogyan, ahogyan a Viplaláknak a vérükben van a pittyentés, neki a vérében van a félelemradír, az minden varázskezűvel így van.”

„Julcsival az a jó, hogy már nem kell kimenni tanulni a zajos gyerekekhez, hanem lehet a kékben vagy a kisházban lenni. Mostanában olyan jó minden Julcsival!”

„Zsuzsa kiválóan társasozik, kedves és nagyon szeret sütizni velem. Ő találta ki a Ginkót., ami szerintem szuper ötlet volt. Kerti játékoknál sokat van velem.”

EGY EGYETEMISTA

„Az intézmény nagyon jó adottságokkal, felszereltséggel és pedagógusokkal rendelkezik. Rengeteget tanultam és tapasztaltam az itt töltött idő során, igazi team-munkának lehettem a szemtanúja. A gyermekek, akik ide járnak, néhány esetben már rendelkeznek negatív korábbi tapasztalatokkal az oktatásról, így különösen nehéz dolga van az itt dolgozóknak, azonban a szakértelmük és összetartásuk az én észrevételeim alapján nagyon szuperül segíti őket a problémamegoldásban. Az itt tartózkodásom alatt végig egy nagyon jól strukturált, remekül felszerelt intézményt, jól felkészült, nagy szakértelemmel rendelkező és tiszteletteljes, bizalmas kapcsolatot biztosító gyógypedagógusokat ismerhettem meg.”